Introduction Video
100 Video Frameworks Curriculum
Available in
days
days
after you enroll
Available in
days
days
after you enroll
Available in
days
days
after you enroll
Available in
days
days
after you enroll
- 1. වැඩි පාරිභෝගික ආකර්ෂණයක් දිනාගත හැකි Freemium Model එක (8:31)
- 2. අධික වටිනාකමක් ඇති නිෂ්පාදන අලෙවි කරන්නේ කෙසේ ද? (5:47)
- 3. ඔබේ ව්යාපාරයේ ආදායම වැඩි කරගන්නා ආකාරය (14:13)
- 4. Discount ලබා දීමේදී භාවිත කළ හැකි ක්රමවේද 10ක් (21:40)
- 5. ඔබේ ව්යාපාරයෙන් Passive Income එකක් ලබා ගැනීමට කළ යුතු දේ (7:36)
- 6. Customer Service කියන්නෙත් නිෂ්පාදනයක් (8:12)
Available in
days
days
after you enroll
- 1. ඔබ ව්යාපාරයේ දියුණුවට බලපාන නායකත්ව ගුණාංග සහිත පුද්ගලයෙක් ද? (6:59)
- 2. අසීරු අවස්ථා සාර්ථකව කළමනාකරණය කරන්නේ කෙසේ ද? (9:38)
- 3. ව්යාපාරයේ වඩාත් වැදගත් ඉලක්කය ජය ගැනීමට ක්රියා කළ යුතු ආකාරය (9:00)
- 4. ව්යාපාරයේ දියුණුව වෙනුවෙන් Busyness එකෙන් Business එකට අවතීර්ණ වන අයුරු (20:51)
- 5. සාර්ථකව ඔබේ ඉලක්කවලට ළඟා වන්නේ කෙසේ ද? (10:18)
- 6. ඔබේ අදහස් වේගයෙන් ක්රියාවට නංවන ආකාරය (20:07)
Available in
days
days
after you enroll
Available in
days
days
after you enroll
- 1. ව්යාපාරයේ ගැටලුවලට විසඳුම් සොයන්න උදව් වන P8 (25:18)
- 2. ව්යාපාරික සාර්ථකත්වයට සරිලන ලෙස පුද්ගලයන් වෙනස් කරන ආකාරය (10:19)
- 3. ඔබේ නිෂ්පාදන කෙරෙහි පාරිභෝගික කැමැත්ත වර්ධනය කරන හැටි (Maximize Customers Wealth) (10:25)
- 4. පාරිභෝගිකයන්ගේ ගැටලු විසඳා වැඩි ලාබයක් ලබන ආකාරය (30:17)
- Types of business moddle (8:33)
Available in
days
days
after you enroll
- 1. ව්යාපාරයක දිගුකල් පැවැත්ම වෙනුවෙන් නවෝත්පාදන (Innovations) හඳුන්වා දෙන අයුරු (20:34)
- 2. Sales වැඩි කරන Product Diversification යනු කුමක් ද? (18:22)
- 3. ඔබේ නිෂ්පාදන සඳහා Innovations කළ යුත්තේ කෙසේ ද? (8:18)
- 4. නව නිෂ්පාදන හඳුන්වාදීමේදී වැදගත් වන Design Thinking යනු කුමක්ද? (11:22)
- 5. ඔබේ නව නිපැයුමට ඉල්ලුමක් තිබේදැයි පරීක්ෂා කරන ආකාරය (7:36)
- 6. Market Research වර්ග (17:34)
Available in
days
days
after you enroll
Available in
days
days
after you enroll
- 1. Brand Positioningවලට අවශ්ය P4 යනු කුමක් ද? (13:12)
- 2. Inspirational Business Story එකක් නිර්මාණය කරගන්නා ආකාරය (9:12)
- 3. ව්යාපාරයේ ලාබය තීරණය කරන Coca Model එක (42:15)
- 4. ඔබේ Brand එක වෙළඳ පොළ තුළ ස්ථානගත කරන්නේ කෙසේ ද? (Brand Positioning) (22:08)
- 5. Brand Equity එක ගොඩනගන ආකාරය (8:49)
- 6. Marketing Campaign එකක අඩුපාඩු තිබෙන තැන් හඳුනාගැනීමේ 5A Formula එක (12:18)
- 7. Brand එකක් ගොඩනැගීමට අවශ්ය සාධක (16:02)
- 8. Advertising Campaign එකක් නිවැරදිව නිර්මාණය කරන ආකාරය (23:43)
- 9. අලෙවිකරණ උපායමාර්ග (Part 1) (11:17)
- 10. අලෙවිකරණ උපායමාර්ග (Part 2) (9:50)
Available in
days
days
after you enroll
- 1. උපායමාර්ගික හවුල්කාරීත්වය මගින් ඔබේ ව්යාපාරය ගොඩනගන ආකාරය (15:48)
- 2. ව්යාපාරයක් තවත් ප්රදේශ රැසක ව්යාප්ත කරන්නේ කෙසේ ද? (11:25)
- 3. ව්යාපාරයක් පුළුල් කරගැනීමට අවශ්ය Market Penetration එක යනු කුමක් ද? (41:19)
- 4. ව්යාපාරයේ දියුණුව සඳහා J Curve එක ඉහළට ගෙන යන ආකාරය (25:26)
- 5. ව්යාපාරයක් වර්ධනය කරන Arrow Model එක (Part I) (17:26)
- 6. ව්යාපාරයක් වර්ධනය කරන Arrow Model එක (Part II) (13:26)
Available in
days
days
after you enroll
- 1. ඔබේ ව්යාපාරයේ ‘නවරත්න’ යනු කුමක් ද සහ එය හඳුනාගැනීමේ වැදගත්කම (12:42)
- 2. ව්යාපාරයක් සඳහා දක්ෂතා සහිත Man Power එකක් ගොඩනගන ආකාරය (12:48)
- 3. සේවකයන්ගේ කාර්යසාධනය මනින ආකාරය (22:04)
- 4. ව්යාපාරයේ ඵලදායිතාව මැන බලන්නේ කෙසේ ද? (7:25)
- 5. ඔබේ ආයතනයේ ක්රියාකාරීත්වය සහ කාර්යසාධනය ඉහළ නංවන ආකාරය (15:30)
- 6. ඉහළ කාර්යසාධනයක් සහිත ව්යාපාර සංස්කෘතියක් ගොඩනගන හැටි (8:16)
- 7. ව්යාපාරයක මානව සම්පත් (HR) අංශයේ ඵලදායීතාව ගණනය කරන ආකාරය (14:17)
- 8. ආයතනයක අනාගත නායකයන් හඳුනාගන්නේ කෙසේ ද? (6:57)
- 9. ඔබේ කණ්ඩායම අභිප්රේරණය (Motivate) කරන ආකාර 7ක් (Part II) (15:39)