Introduction Video

Program Curriculum
Available in
days
days
after you enroll
Available in
days
days
after you enroll
- 1. වැඩි පාරිභෝගික ආකර්ෂණයක් දිනාගත හැකි Freemium Model එක (8:31)
- 2. අධික වටිනාකමක් ඇති නිෂ්පාදන අලෙවි කරන්නේ කෙසේ ද? (5:47)
- 3. ඔබේ ව්යාපාරයේ ආදායම වැඩි කරගන්නා ආකාරය (14:13)
- 4. Discount ලබා දීමේදී භාවිත කළ හැකි ක්රමවේද 10ක් (21:40)
- 5. ඔබේ ව්යාපාරයෙන් Passive Income එකක් ලබා ගැනීමට කළ යුතු දේ (7:36)
- Customer service is also product (8:12)
Available in
days
days
after you enroll
- 1. ඔබ ව්යාපාරයේ දියුණුවට බලපාන නායකත්ව ගුණාංග සහිත පුද්ගලයෙක් ද? (6:59)
- 2. අසීරු අවස්ථා සාර්ථකව කළමනාකරණය කරන්නේ කෙසේ ද? (9:38)
- 3. ව්යාපාරයේ වඩාත් වැදගත් ඉලක්කය ජය ගැනීමට ක්රියා කළ යුතු ආකාරය (9:00)
- 4. ව්යාපාරයේ දියුණුව වෙනුවෙන් Busyness එකෙන් Business එකට අවතීර්ණ වන අයුරු (20:51)
- 5. සාර්ථකව ඔබේ ඉලක්කවලට ළඟා වන්නේ කෙසේ ද? (10:18)
- 6. ඔබේ අදහස් වේගයෙන් ක්රියාවට නංවන ආකාරය (20:07)
Available in
days
days
after you enroll
Available in
days
days
after you enroll
- 1. ව්යාපාරයේ ගැටලුවලට විසඳුම් සොයන්න උදව් වන P8 (25:18)
- 2. ව්යාපාරික සාර්ථකත්වයට සරිලන ලෙස පුද්ගලයන් වෙනස් කරන ආකාරය (10:19)
- 3. ඔබේ නිෂ්පාදන කෙරෙහි පාරිභෝගික කැමැත්ත වර්ධනය කරන හැටි (Maximize Customers Wealth) (10:25)
- 4. පාරිභෝගිකයන්ගේ ගැටලු විසඳා වැඩි ලාබයක් ලබන ආකාරය (30:17)
- Types of business moddle (8:33)
Available in
days
days
after you enroll
- 1. ව්යාපාරයක දිගුකල් පැවැත්ම වෙනුවෙන් නවෝත්පාදන (Innovations) හඳුන්වා දෙන අයුරු (20:34)
- 2. Sales වැඩි කරන Product Diversification යනු කුමක් ද? (18:22)
- 3. ඔබේ නිෂ්පාදන සඳහා Innovations කළ යුත්තේ කෙසේ ද? (8:18)
- Design thinking (11:22)
- Mnimum viable product (7:36)
- Types of market research Take (17:34)
Available in
days
days
after you enroll
Available in
days
days
after you enroll
- 1. Brand Positioningවලට අවශ්ය P4 යනු කුමක් ද? (13:12)
- 2. Inspirational Business Story එකක් නිර්මාණය කරගන්නා ආකාරය (9:12)
- 3. ව්යාපාරයේ ලාබය තීරණය කරන Coca Model එක (42:15)
- 4. ඔබේ Brand එක වෙළඳ පොළ තුළ ස්ථානගත කරන්නේ කෙසේ ද? (Brand Positioning) (22:08)
- 5. Brand Equity එක ගොඩනගන ආකාරය (8:49)
- 6. Marketing Campaign එකක අඩුපාඩු තිබෙන තැන් හඳුනාගැනීමේ 5A Formula එක (12:18)
- 7. Brand එකක් ගොඩනැගීමට අවශ්ය සාධක (16:02)
- 8. Advertising Campaign එකක් නිවැරදිව නිර්මාණය කරන ආකාරය (23:43)
- Typs Of Marketing Part 1 (11:17)
- Typs Of Marketing Part 2 (9:50)
Available in
days
days
after you enroll
- 1. උපායමාර්ගික හවුල්කාරීත්වය මගින් ඔබේ ව්යාපාරය ගොඩනගන ආකාරය (15:48)
- 2. ව්යාපාරයක් තවත් ප්රදේශ රැසක ව්යාප්ත කරන්නේ කෙසේ ද? (11:25)
- 3. ව්යාපාරයක් පුළුල් කරගැනීමට අවශ්ය Market Penetration එක යනු කුමක් ද? (41:19)
- 4. ව්යාපාරයේ දියුණුව සඳහා J Curve එක ඉහළට ගෙන යන ආකාරය (25:26)
- 5. ව්යාපාරයක් වර්ධනය කරන Arrow Model එක (Part I) (17:26)
- 6. ව්යාපාරයක් වර්ධනය කරන Arrow Model එක (Part II) (13:26)
Available in
days
days
after you enroll
- 1. ඔබේ ව්යාපාරයේ ‘නවරත්න’ යනු කුමක් ද සහ එය හඳුනාගැනීමේ වැදගත්කම (12:42)
- 2. ව්යාපාරයක් සඳහා දක්ෂතා සහිත Man Power එකක් ගොඩනගන ආකාරය (12:48)
- 3. සේවකයන්ගේ කාර්යසාධනය මනින ආකාරය (22:04)
- 4. ව්යාපාරයේ ඵලදායිතාව මැන බලන්නේ කෙසේ ද? (7:25)
- 5. ඔබේ ආයතනයේ ක්රියාකාරීත්වය සහ කාර්යසාධනය ඉහළ නංවන ආකාරය (15:30)
- 6. ඉහළ කාර්යසාධනයක් සහිත ව්යාපාර සංස්කෘතියක් ගොඩනගන හැටි (8:16)
- 7. ව්යාපාරයක මානව සම්පත් (HR) අංශයේ ඵලදායීතාව ගණනය කරන ආකාරය (14:17)
- 8. ආයතනයක අනාගත නායකයන් හඳුනාගන්නේ කෙසේ ද? (6:57)
- 9. ඔබේ කණ්ඩායම අභිප්රේරණය (Motivate) කරන ආකාර 7ක් (Part II) (15:39)