Watch Course Trailer Now
Course Curriculum
Available in
days
days
after you enroll
Available in
days
days
after you enroll
- Course Introduction (9:04)
- Chapter 01 - Modern Day Customer Service කියන්නේ මොකක්ද? (7:03)
- Chapter 02 - Customer Lifestyle එකට ගැළපෙන ලෙස Customer Service ලබා දීම වෙනස් කළ යුත්තේ ඇයි? (16:01)
- Chapter 03 - Customer කෙනෙක්ගේ සපත්තුවට බැහැලා තේරුම් ගන්නේ කොහොමද? (21:22)
- Chapter 04 - Customerට ඇහුම්කන් දිමේදී අවධානය යොමු කළ යුතු කරුණු 7ක් (19:05)
- Chapter 05 - Customerට ඇහුම්කන් දිමේදී කරන භයානක වැරදි 3ක් (10:26)
- Here Are The Additional Offers You Can Get (3:43)
- Chapter 06 - Customer කෙනෙක්ගෙන් හරියටම ප්රශ්න අහන්නේ කොහොමද? (23:16)
- Chapter 07 - Customer කෙනෙක් ඉදිරියේ ඔයා නොදැනුවත්වම අනුගමනය කරන වැරදි ඉරියව් (Part 1) (7:02)
- Chapter 08 - Customer කෙනෙක් ඉදිරියේ ඔයා නොදැනුවත්වම අනුගමනය කරන වැරදි ඉරියව් (Part 2) (3:36)
- Important Message for You (3:13)
- Chapter 09 - Customer කෙනෙක් සමග දැඩි ආත්ම විශ්වාසයකින් කතා කරන්නේ කොහොමද? (3:41)
- Chapter 10 - Strong Eye Contact එකකින් Customer කෙනෙක්ට වටිනාකමක් දෙන හැටි (8:23)
- Chapter 11 - Customerගේ Facial Expressions Read කරලා හොඳ Customer Experience එකක් දෙන විදිහ (9:15)
- Chapter 12 - Cutomerගේ Gender එක අනුව ඔවුන් ප්රතිචාර දක්වන ආකාරයේ වෙනස හඳුනාගන්න හැටි (6:11)
- Chapter 13 - Customer කෙනෙක්ගේ ගෙදරට ගිහින් Sales කරන නිවැරදිම ක්රමය (4:16)
- Chapter 14 - Customer කෙනෙක් ඔබව ප්රතික්ෂේප කිරීමට භාවිතා කරන ප්රධාන ඉඟියක් (4:08)
- Chapter 15 - Angry Customer කෙනෙක් Handle කරන හරිම Technique එක (23:06)
- Chapter 16 - ඔබේ Customerව Loyal Customer කෙනෙක් බවට පත් කරගන්නා ආකාරය (19:38)
- Chapter 17 - Gen Z Customer කෙනෙක් Handle කිරීමේදී සැලකිලිමත් විය යුතු දේවල් (17:06)
- Chapter 18 - Modern Day Customer Service තුළ ඔයා කරන ප්රධාන වැරදි 5ක් (20:43)
- Chapter 19 - Customer Personality & Behaviours, Customer Service වලට බලපාන හැටි (10:51)
- How to join course WhatsApp Group (0:53)
- Chapter 20 - Customer Service Agent කෙනෙක් තමාගේ Hygiene පිළිබඳ අවධානය යොමු කිරීමේ වැදගත්කම (5:51)
- Chapter 21 - Customer Touch Point එකක රැකියාවේ නියැළෙන්නන් ඇඳුම් තෝරාගැනීමේදී සැලකිලිමත් විය යුත්තේ ඇයි? (5:12)
- Chapter 22 - Customer Service Agent කෙනෙක් විදිහට ඔයාගේ ආත්ම විශ්වාසය වැඩි කරගත යුතු අංශ 6ක් (12:59)
- Chapter 23 - ඔයා WhatsApp Use කරන විදිහ Customer Service වලට බලපාන හැටි (14:09)
- Chapter 24 - Facebook, Twitter, Instagram සහ TikTok වැනි Platforms, Customer Service සඳහා Technically Use කරන්නේ කොහොමද? (15:36)
- Chapter 25 - Customer කෙනෙක්ට Visiting Card එකක් දෙන හරිම ක්රමය (12:14)
- How to get the course certificate (1:00)
- Course Summary (4:16)
- How to share the Certificate (4:48)