Autoplay
Autocomplete
Previous Lesson
Complete and Continue
Shopper Marketing Techniques
Full Course Breakdown
Introduction (6:09)
Chapter 01 - Shopper Marketing නිසා Sales වැඩි වෙන්නෙ කොහොමද? (23:43)
Chapter 02 - Shopper Marketing ගැන තියෙන වැරදි මත 3ක් (17:27)
Chapter 03 - මිල වැඩි Product එකක පවා Sales වැඩි කරගන්න හැටි - Pampers Brand Case Study (10:37)
Chapter 04 - Shopping කරන අය හිතන විදිහ තේරුම් ගැනීමේ වැදගත්කම (20:10)
Chapter 05 - Shopper Marketing සම්බන්ධ වෙන්නේ Branding Process එකේ කොතැනටද? - Moment Of Truth (13:21)
Chapter 06 - Product එකක් විකුණන්න Ads විතරක් ප්රමාණවත් ද? (6:59)
Chapter 07 - Shopper කෙනෙක්ගේ මනස වැඩ කරන හැටි (20:04)
Chapter 08 - Shopper කෙනෙක් නිෂ්පාදන මිලට ගන්නා රටා 5ක් (25:11)
Chapter 09 - Sales වැඩිකරගන්න අවධානය යොමු කළ යුතු ප්රධාන කරුණු (16:48)
Chapter 10 - විවිධාකාරයේ Shoppersලාට ගැළපෙන විදිහට Marketing කරන හැටි (18:27)
Chapter 11 - පියවර 5කින් Brand එකක් Grow කරන හැටි - Growth Behaviours (18:03)
Chapter 12 - Shopper කෙනෙක්ට Product එකක් මිල දී ගන්න සලස්වන පියවර 4ක් - 4E Model (16:59)
Chapter 13 - Shopper Marketing Strategy එකේ සාර්ථකත්වයට බලපාන ප්රධාන කරුණු 5 - 5Ps (26:14)
Chapter 14 - Shopper Marketing Strategyවලදි බොහෝ දෙනෙක් අමතක කරන දේවල් (29:25)
Chapter 15 - Shopper Marketing Strategy එක ඔයාගේ Brand එකට Apply කරන විදිහ (19:50)
Summary (6:30)
Course PDFs
Sales වැඩිකරන සියලුම Shopper Marketing උපක්රම.
Chapter 14 - Shopper Marketing Strategyවලදි බොහෝ දෙනෙක් අමතක කරන දේවල්
Lesson content locked
If you're already enrolled,
you'll need to login
.
Enroll in Course to Unlock