Available in
days
days
after you enroll
Available in
days
days
after you enroll
- 1. Brand එකක් යනු කුමක්ද සහ Brand එකක් නොවන්නෙ කුමක්ද? (20:00)
- 2. Marketing කරන සැබෑම කලාත්මක විද්යාව? (22:16)
- 3. Brand එකක් කඩාගෙන වැටෙන්නෙ නැතුව තියෙන්න අවශ්ය බලගතු කුලුණු කිහිපය? (8:37)
- 4. Brand එකේ අනන්යතාව හදාගන්නෙ කොහොමද? (15:55)
- 5. Brand එකේ architecture එක ගොඩනගන්නෙ කොහොමද? (5:36)
- 6. Brand එකේ image එක ගොඩනගන්නෙ කොහොමද? (13:06)
- 7. Brand එකේ පාරිභෝගිකයාගේ මනසේ ස්ථානගත කරන්නෙ කොහොමද? (16:19)
- 8. Brand එකේ මාලිමාවේ වැදගත්කම? (11:54)
- 9. Brand එකේ වටිනාකම් සාධකය වර්ධනය කරන විදිහ? (8:29)
- 10. Brand එකේ පෞරුෂත්වය වැඩි දියුණු කරන විදිහ? (11:59)
- 11. වෙළදපොල හොල්ලන අද්විතීය වෙළද සාධකයක් හදාගන්නෙ කොහොමද? (42:29)
- 12. ළදරු Brand එකක් කොහොමද යෝධ Brand එකක් බවට පත් කරන්නෙ? (42:20)
- 13. ඔබේ Brand එක බිම ඇද දමන්න පුලුවන් කුණාටු වර්ග 4? (17:19)
- 14. Brand එකක් වියපත්වීම නවත්වන්නෙ කොහොමද? (36:02)
- 15. Brand එකක් ගොඩනගනකොට නිර්මාණශීලිත්වයේ වැදගත්කම? (40:15)
- How to join the WhatsApp group? (1:42)
- 16. අනාගත අන්ධභාවය නිසා Brand එකක් මැරෙන හැටි? (7:52)
- 17. ව්යාපාරික මුරණ්ඩුකම නිසා Brand එකක් මැරෙන හැටි? (5:07)
- 18. තරගකාරිත්වයට බිහිරි කණ් තිබීම නිසා brand එකක් මැරෙන හැටි? (11:10)
- 19. ඇල්මැරුණු දැක්ම නිසා Brand එකක් මැරෙන හැටි? (8:20)
- 20. බකල උපායමාර්ග නිසා Brand එකක් මැරෙන හැටි? (10:11)
- 21. අධිතක්සේරු මානසිකත්වය නිසා Brand එකක් මැරෙන හැටි? (8:04)
- 22. යෝධයාගේ උඩගුකම නිසා Brand එකක් මැරෙන හැටි? (9:54)
- 23. Brand එකේ ආයුකාලය දීර්ඝ කරන්නේ කොහොමද? (37:05)
- 24. ඔබේ Brand එක ගොඩනගන්න ස්නායු විද්යාව උපයෝගී වෙන ආකාරය? (28:19)
- 25. දැඩි තරගකාරිත්වය හමුවේ ඔබේ Brand එකේ වටිනාකම වර්ධනය කරගන්නා ආකාරය? (19:05)
- 26. වෙන වෙන පන්ති වලට වෙන වෙන BrandS ඉදිරිපත් කරන්නේ කොහොමද? (8:23)
- 27. Demographic segmentation එකට අනුව Brand එකක් ඉදිරිපත් කිරීම? (8:46)
- 28. Psychographic segmentation එකට අනුව Brand එකක් ඉදිරිපත් කිරීම? (14:08)
- 29. Benefit shown segmentation එකට අනුව Brand එකක් ඉදිරිපත් කිරීම? (10:31)
- 30. Channel එකට අනුව Brand එකක් ඉදිරිපත් කිරීම? (13:24)
- 31. Occasion segmentation එකට අනුව Brand එකක් ඉදිරිපත් කිරීම? (8:58)
- 32. කොර ගහන Brand සුවපත් කරන ක්රම 6ක්? (10:28)
- 33. Brand essence එක වෙනස් කිරීමෙන් Brand එක සුවපත් කිරීම? (10:43)
- 34. New use එකක් හඳුන්වා දී Brand එක සුවපත් කිරීම? (8:26)
- 35. Innovations තුලින් Brand එක සුවපත් කිරීම? (12:06)
- Here Are The 3 Offers You Can Get (4:46)
- 36. Segmentation එක පුළුල් කිරීම තුළින් Brand එකක් සුවපත් කිරීම? (8:50)
- 37. Opinion leaders ලා තුලින් Brand එක සුවපත් කිරීම? (13:57)
- 38. අනන්යතාවය අලුත් කිරීමෙන් Brand එක සුවපත් කිරීම? (10:28)
- How to share the Certificate (4:48)
- Download Course PDF