Autoplay
Autocomplete
Previous Lesson
Complete and Continue
Brand Management Course
Free Chapters
2. Marketing කරන සැබෑම කලාත්මක විද්යාව? (22:16)
7. Brand එකේ පාරිභෝගිකයාගේ මනසේ ස්ථානගත කරන්නෙ කොහොමද? (16:19)
Full Course Breakdown
1. Brand එකක් යනු කුමක්ද සහ Brand එකක් නොවන්නෙ කුමක්ද? (20:00)
2. Marketing කරන සැබෑම කලාත්මක විද්යාව? (22:16)
3. Brand එකක් කඩාගෙන වැටෙන්නෙ නැතුව තියෙන්න අවශ්ය බලගතු කුලුණු කිහිපය? (8:37)
4. Brand එකේ අනන්යතාව හදාගන්නෙ කොහොමද? (15:55)
5. Brand එකේ architecture එක ගොඩනගන්නෙ කොහොමද? (5:36)
6. Brand එකේ image එක ගොඩනගන්නෙ කොහොමද? (13:06)
7. Brand එකේ පාරිභෝගිකයාගේ මනසේ ස්ථානගත කරන්නෙ කොහොමද? (16:19)
8. Brand එකේ මාලිමාවේ වැදගත්කම? (11:54)
9. Brand එකේ වටිනාකම් සාධකය වර්ධනය කරන විදිහ? (8:29)
10. Brand එකේ පෞරුෂත්වය වැඩි දියුණු කරන විදිහ? (11:59)
11. වෙළදපොල හොල්ලන අද්විතීය වෙළද සාධකයක් හදාගන්නෙ කොහොමද? (42:29)
12. ළදරු Brand එකක් කොහොමද යෝධ Brand එකක් බවට පත් කරන්නෙ? (42:20)
13. ඔබේ Brand එක බිම ඇද දමන්න පුලුවන් කුණාටු වර්ග 4? (17:19)
14. Brand එකක් වියපත්වීම නවත්වන්නෙ කොහොමද? (36:02)
15. Brand එකක් ගොඩනගනකොට නිර්මාණශීලිත්වයේ වැදගත්කම? (40:15)
How to join the WhatsApp group? (1:42)
16. අනාගත අන්ධභාවය නිසා Brand එකක් මැරෙන හැටි? (7:52)
17. ව්යාපාරික මුරණ්ඩුකම නිසා Brand එකක් මැරෙන හැටි? (5:07)
18. තරගකාරිත්වයට බිහිරි කණ් තිබීම නිසා brand එකක් මැරෙන හැටි? (11:10)
19. ඇල්මැරුණු දැක්ම නිසා Brand එකක් මැරෙන හැටි? (8:20)
20. බකල උපායමාර්ග නිසා Brand එකක් මැරෙන හැටි? (10:11)
21. අධිතක්සේරු මානසිකත්වය නිසා Brand එකක් මැරෙන හැටි? (8:04)
22. යෝධයාගේ උඩගුකම නිසා Brand එකක් මැරෙන හැටි? (9:54)
23. Brand එකේ ආයුකාලය දීර්ඝ කරන්නේ කොහොමද? (37:05)
24. ඔබේ Brand එක ගොඩනගන්න ස්නායු විද්යාව උපයෝගී වෙන ආකාරය? (28:19)
25. දැඩි තරගකාරිත්වය හමුවේ ඔබේ Brand එකේ වටිනාකම වර්ධනය කරගන්නා ආකාරය? (19:05)
26. වෙන වෙන පන්ති වලට වෙන වෙන BrandS ඉදිරිපත් කරන්නේ කොහොමද? (8:23)
27. Demographic segmentation එකට අනුව Brand එකක් ඉදිරිපත් කිරීම? (8:46)
28. Psychographic segmentation එකට අනුව Brand එකක් ඉදිරිපත් කිරීම? (14:08)
29. Benefit shown segmentation එකට අනුව Brand එකක් ඉදිරිපත් කිරීම? (10:31)
30. Channel එකට අනුව Brand එකක් ඉදිරිපත් කිරීම? (13:24)
31. Occasion segmentation එකට අනුව Brand එකක් ඉදිරිපත් කිරීම? (8:58)
32. කොර ගහන Brand සුවපත් කරන ක්රම 6ක්? (10:28)
33. Brand essence එක වෙනස් කිරීමෙන් Brand එක සුවපත් කිරීම? (10:43)
34. New use එකක් හඳුන්වා දී Brand එක සුවපත් කිරීම? (8:26)
35. Innovations තුලින් Brand එක සුවපත් කිරීම? (12:06)
Here Are The 3 Offers You Can Get (4:46)
36. Segmentation එක පුළුල් කිරීම තුළින් Brand එකක් සුවපත් කිරීම? (8:50)
37. Opinion leaders ලා තුලින් Brand එක සුවපත් කිරීම? (13:57)
38. අනන්යතාවය අලුත් කිරීමෙන් Brand එක සුවපත් කිරීම? (10:28)
How to share the Certificate (4:48)
Download Course PDF
Teach online with
20. බකල උපායමාර්ග නිසා Brand එකක් මැරෙන හැටි?
Lesson content locked
If you're already enrolled,
you'll need to login
.
Enroll in Course to Unlock