Watch Course Trailer Now
Course Curriculum
Available in
days
days
after you enroll
- Chapter 1 - Meta Network එක යනු ව්යාපාර අවස්ථා ගොන්නක් (18:19)
- Chapter 7 - ඔබේ ව්යාපාරයට ගැලපපෙන Meta Channel Mix එක හදුනා ගන්නේ කෙසේද (11:23)
- Chapter 12 - "ඉස්සර තරම් මට Reach නෑ නේ" මේ කතාව ඔබත් අහලා තියෙනවාද? මෙහෙම වෙන්නේ ඇයි (5:42)
- Chapter 55 - Campaign එකෙන් උපරිම ප්රතිඵල ලබාගන්නේ කෙසේද (4:33)
Available in
days
days
after you enroll
- Chapter 1 - Meta Network එක යනු ව්යාපාර අවස්ථා ගොන්නක් (18:19)
- Chapter 2 - Facebook Profile හා Facebook Page අතර ඇති වෙනස (8:33)
- Chapter 3 - Facebook Page එකක් සාදා ගන්නේ කෙසේද (21:05)
- Chapter 4 - Instagram Business Account එකක් යනු කුමක්ද (7:27)
- Important Message for You (3:13)
- Chapter 5 - ව්යාපාර අවස්ථා ගොන්නක් සැඟවී ඇති Facebook Marketplace (6:19)
- Chapter 6 - ඔබේ ව්යාපාරයේ සන්නිවේදනයට WhatsApp Business (6:09)
- Chapter 7 - ඔබේ ව්යාපාරයට ගැලපපෙන Meta Channel Mix එක හදුනා ගන්නේ කෙසේද (11:23)
- Chapter 8 - ඔබේ ව්යාපාරයේ පණිවුඩ පාරිභෝගිකයාට ගෙන යන Content වල වැදගත්කම (5:42)
- Here Are The 3 Offers You Can Get (4:46)
- Chapter 9 - Content සකස් කිරීමේදී අවධානය යොමු කළ යුතු කරුණු 3ක් (11:39)
- Chapter 10 - Content කළමණාකරණයට Meta Business Suite භාවිතා කරන්නේ කෙසේද (16:08)
- Chapter 11 - Meta Business Suite භාවිතයෙන් ඔබේ Content වල සාර්ථකත්වය මැනගන්නා ආකාරය (11:09)
- Chapter 12 - "ඉස්සර තරම් මට Reach නෑ නේ" මේ කතාව ඔබත් අහලා තියෙනවාද? මෙහෙම වෙන්නේ ඇයි (5:42)
- Chapter 13 - Facebook Post එකක් සහ Meta Ad එකක් අතර වෙනස (3:27)
- Chapter 14 - Advertise කරන්න අවශ්යම Meta Business Portfolio එකක් සාදා ගන්නේ කෙසේද (18:49)
- Chapter 15 - ඔබේ Facebook Post එක Advertise කළ හැකි ආකාර 2ක් (1:51)
- How to join course WhatsApp Group (0:53)
- Chapter 16 - මොකක්ද මේ Meta Ads Manager කියන්නේ (3:29)
- Chapter 17 - Meta Business Suite භාවිතයේදී ඔබ දැනගෙන සිටිය යුතුම tools 4ක් (9:03)
- Chapter 18 - Meta Ads තුලින් ඔබේ ව්යාපාරයට අවශ්ය ඉලක්ක වෙත ගමන් කරන්නේ කෙසේද (3:19)
- Chapter 19 - Meta Ad Campaign එහෙක Hierarchy එක මොකක්ද (6:23)
- Chapter 20 - මොකක්ද මේ ODAX Model කියන්නේ (4:06)
- Chapter 21 - ඔබේ ව්යාපාරයේ ඉලක්ක සහ Meta Ad Objectives එකිනෙක ගලපාගන්නේ කෙසේද (5:30)
- Chapter 22 - Meta Ads තුල ඇති විවිධ Objectives and Performance Goals (30:18)
- Chapter 23 - Meta Audiences කියන්නේ මොකක්ද ඒකෙන් හරියටම මට අවශ්ය කෙනා Target කරන්න පුළුවන්ද (4:23)
- Chapter 24 - Meta Ads වල දක්නට ඇති Audience වර්ග 3ක් (19:40)
- Chapter 25 - සරල Meta Audience එකක් සාදා ගන්නා ආකාරය (32:42)
- Chapter 26 - Custom Audience, Lookalike Audience එකක් සාදා ගන්නා ආකාරය (20:06)
- Chapter 27 - Meta Audienceවල, ඔබ සැලකිළිමත් විය යුතු කරුණු 5ක් (9:12)
- Chapter 28 - Advantage Campaign Budget සහ Manual Budget අතර ඇති වෙනස (8:18)
- Chapter 29 - Lifetime Budget_Daily Budget මේ දෙකෙන් හරි එක මොකක්ද (6:35)
- Chapter 30 - මොනවද මේ Buying Types කියන්නේ (11:22)
- Chapter 31 - Reservation Buying වලට අත්යාවශ්ය වෙන Planner Tool එක (13:34)
- Chapter 32 - හදපු Ad එක Meta වල Deliver වෙන්නේ කොහොමද (6:39)
- Chapter 33 - Meta Ads වලදී භාවිතා වන විවිධ Bidding Strategies 5ක් (9:22)
- Chapter 34 - ඔබේ ව්යාපාරයේ අරමුණු ඉටුකර ගැනීමට අවශ්ය හරිම Budget එක තෝරාගන්නේ කෙසේද (11:50)
- Chapter 35 - Meta Ads තුල භාවිත කළ හැකි විවිධ Creative Formats 6ක් (26:48)
- Chapter 36 - Ads Campaign කිරීමේදී විවිධ Creative Formats භාවිත කළ යුත්තේ ඇයි (9:05)
- Chapter 37 - Meta Ads තුල ඇති විවිධ Placements (7:42)
- Chapter 38 - Meta Ads වලට අත්යාවශ්ය Frameworks සහ Tips කිහිපයක් (20:22)
- Chapter 39 - මොකක්ද මේ Video duration සහ creative fatigue කියන්නේ (6:57)
- Chapter 40 - Ads Manager භාවිතයෙන් Awareness Campaign එකක් Setup කරගන්නා ආකාරය (Part I) (28:11)
- Chapter 41 - Ads Manager භාවිතයෙන් Awareness Campaign එකක් Setup කරගන්නා ආකාරය (Part II) (34:50)
- Chapter 42 - Meta Lead forms භාවිතයෙන් Meta Lead Generation Campaign එකක් Setup කරගන්නා ආකාරය (21:40)
- Chapter 43 - Catalogue Ads run කරන්න අවශ්ය වෙන Commerce Manager (8:03)
- Chapter 44 - මොකක්ද මේ Learning Phase කියන්නේ (6:34)
- Chapter 45 - මොනවද මේ UTM Tracking කියන්නේ (10:41)
- Chapter 46 - Meta Pixel කියන්නේ මොකක්ද (4:44)
- Chapter 47 - Tag Manager වලට හැඳින්වීමක් (6:14)
- Chapter 48 - Tag Manager භාවිතයෙන් Meta Pixel implement කරමු (24:59)
- Chapter 49 - Meta Events Manager භාවිතයෙන් සරල user action එකක් track කරගන්නා ආකාරය (17:59)
- Chapter 50 - Tag Manager හා Pixel භාවිතයෙන් සරල user action එකක් track කරගන්නා ආකාරය (9:39)
- Chapter 51 - Browser Tracking හා Server Side Tracking අතර වෙනස මොකක්ද (7:40)
- Chapter 52 - Browser Tracking වල limitations වලට විසඳුම ලෙස ආව Meta Conversion API (7:34)
- Chapter 53 - Meta campaign results analyze කිරීමේදී ඔබ දැනගත යුතුම යෙදුම් කිහිපයක් (16:54)
- Chapter 54 - Run කරපු Campaign එකේ ප්රතිඵල analyze කරමු (19:55)
- Chapter 55 - Campaign එකෙන් උපරිම ප්රතිඵල ලබාගන්නේ කෙසේද (4:33)
- Chapter 56 - Brand Lift studies කියන්නේ මොකක්ද (6:03)
- Chapter 57 - වැදගත්ම කරුණ වෙන Optimisation අවශ්යතාවය හඳුනා ගැනීම (12:43)
- Chapter 58 - විවිධ Optimisation ක්රම 3 ක් (15:46)
- Chapter 59 - Performance marketing වලට වැදගත් performance 5 framework එක (7:47)
- Chapter 60 - Meta Ads Review Process කියන්නේ මොකක්ද (4:01)
- Chapter 61 - Ad එක Reject වුවහොත් ඊළඟට ගත යුතු ක්රියාමාර්ග 2ක් (3:43)
- Chapter 62 - ඔබ දැනගත යුතුම Ads Policies 5ක් (15:38)
- How to get the course certificate (1:00)
- Chapter 63 - අවධානයෙන් සිටිය යුතු Ad Account Quality එක (4:28)
- Chapter 64 - Course Summary (7:44)
- How to share the Certificate (4:48)