Watch Course Trailer Now


Course Curriculum
Available in
days
days
after you enroll
- Chapter 1 - Meta Network එක යනු ව්යාපාර අවස්ථා ගොන්නක් (18:19)
- Chapter 7 - ඔබේ ව්යාපාරයට ගැලපපෙන Meta Channel Mix එක හදුනා ගන්නේ කෙසේද (11:23)
- Chapter 12 - "ඉස්සර තරම් මට Reach නෑ නේ" මේ කතාව ඔබත් අහලා තියෙනවාද? මෙහෙම වෙන්නේ ඇයි (5:42)
- Chapter 55 - Campaign එකෙන් උපරිම ප්රතිඵල ලබාගන්නේ කෙසේද (4:33)
Available in
days
days
after you enroll
- Chapter 1 - Meta Network එක යනු ව්යාපාර අවස්ථා ගොන්නක් (18:19)
- Chapter 2 - Facebook Profile හා Facebook Page අතර ඇති වෙනස (8:33)
- Chapter 3 - Facebook Page එකක් සාදා ගන්නේ කෙසේද (21:05)
- Chapter 4 - Instagram Business Account එකක් යනු කුමක්ද (7:27)
- Important Message for You (3:13)
- Chapter 5 - ව්යාපාර අවස්ථා ගොන්නක් සැඟවී ඇති Facebook Marketplace (6:19)
- Chapter 6 - ඔබේ ව්යාපාරයේ සන්නිවේදනයට WhatsApp Business (6:09)
- Chapter 7 - ඔබේ ව්යාපාරයට ගැලපපෙන Meta Channel Mix එක හදුනා ගන්නේ කෙසේද (11:23)
- Chapter 8 - ඔබේ ව්යාපාරයේ පණිවුඩ පාරිභෝගිකයාට ගෙන යන Content වල වැදගත්කම (5:42)
- Here Are The Additional Offers You Can Get (3:43)
- Chapter 9 - Content සකස් කිරීමේදී අවධානය යොමු කළ යුතු කරුණු 3ක් (11:39)
- Chapter 10 - Content කළමණාකරණයට Meta Business Suite භාවිතා කරන්නේ කෙසේද (16:08)
- Chapter 11 - Meta Business Suite භාවිතයෙන් ඔබේ Content වල සාර්ථකත්වය මැනගන්නා ආකාරය (11:09)
- Chapter 12 - "ඉස්සර තරම් මට Reach නෑ නේ" මේ කතාව ඔබත් අහලා තියෙනවාද? මෙහෙම වෙන්නේ ඇයි (5:42)
- Chapter 13 - Facebook Post එකක් සහ Meta Ad එකක් අතර වෙනස (3:27)
- Chapter 14 - Advertise කරන්න අවශ්යම Meta Business Portfolio එකක් සාදා ගන්නේ කෙසේද (18:49)
- Chapter 15 - ඔබේ Facebook Post එක Advertise කළ හැකි ආකාර 2ක් (1:51)
- How to join course WhatsApp Group (0:53)
- Chapter 16 - මොකක්ද මේ Meta Ads Manager කියන්නේ (3:29)
- Chapter 17 - Meta Business Suite භාවිතයේදී ඔබ දැනගෙන සිටිය යුතුම tools 4ක් (9:03)
- Chapter 18 - Meta Ads තුලින් ඔබේ ව්යාපාරයට අවශ්ය ඉලක්ක වෙත ගමන් කරන්නේ කෙසේද (3:19)
- Chapter 19 - Meta Ad Campaign එහෙක Hierarchy එක මොකක්ද (6:23)
- Chapter 20 - මොකක්ද මේ ODAX Model කියන්නේ (4:06)
- Chapter 21 - ඔබේ ව්යාපාරයේ ඉලක්ක සහ Meta Ad Objectives එකිනෙක ගලපාගන්නේ කෙසේද (5:30)
- Chapter 22 - Meta Ads තුල ඇති විවිධ Objectives and Performance Goals (30:18)
- Chapter 23 - Meta Audiences කියන්නේ මොකක්ද ඒකෙන් හරියටම මට අවශ්ය කෙනා Target කරන්න පුළුවන්ද (4:23)
- Chapter 24 - Meta Ads වල දක්නට ඇති Audience වර්ග 3ක් (19:40)
- Chapter 25 - සරල Meta Audience එකක් සාදා ගන්නා ආකාරය (32:42)
- Chapter 26 - Custom Audience, Lookalike Audience එකක් සාදා ගන්නා ආකාරය (20:06)
- Chapter 27 - Meta Audienceවල, ඔබ සැලකිළිමත් විය යුතු කරුණු 5ක් (9:12)
- Chapter 28 - Advantage Campaign Budget සහ Manual Budget අතර ඇති වෙනස (8:18)
- Chapter 29 - Lifetime Budget_Daily Budget මේ දෙකෙන් හරි එක මොකක්ද (6:35)
- Chapter 30 - මොනවද මේ Buying Types කියන්නේ (11:22)
- Chapter 31 - Reservation Buying වලට අත්යාවශ්ය වෙන Planner Tool එක (13:34)
- Chapter 32 - හදපු Ad එක Meta වල Deliver වෙන්නේ කොහොමද (6:39)
- Chapter 33 - Meta Ads වලදී භාවිතා වන විවිධ Bidding Strategies 5ක් (9:22)
- Chapter 34 - ඔබේ ව්යාපාරයේ අරමුණු ඉටුකර ගැනීමට අවශ්ය හරිම Budget එක තෝරාගන්නේ කෙසේද (11:50)
- Chapter 35 - Meta Ads තුල භාවිත කළ හැකි විවිධ Creative Formats 6ක් (26:48)
- Chapter 36 - Ads Campaign කිරීමේදී විවිධ Creative Formats භාවිත කළ යුත්තේ ඇයි (9:05)
- Chapter 37 - Meta Ads තුල ඇති විවිධ Placements (7:42)
- Chapter 38 - Meta Ads වලට අත්යාවශ්ය Frameworks සහ Tips කිහිපයක් (20:22)
- Chapter 39 - මොකක්ද මේ Video duration සහ creative fatigue කියන්නේ (6:57)
- Chapter 40 - Ads Manager භාවිතයෙන් Awareness Campaign එකක් Setup කරගන්නා ආකාරය (Part I) (28:11)
- Chapter 41 - Ads Manager භාවිතයෙන් Awareness Campaign එකක් Setup කරගන්නා ආකාරය (Part II) (34:50)
- Chapter 42 - Meta Lead forms භාවිතයෙන් Meta Lead Generation Campaign එකක් Setup කරගන්නා ආකාරය (21:40)
- Chapter 43 - Catalogue Ads run කරන්න අවශ්ය වෙන Commerce Manager (8:03)
- Chapter 44 - මොකක්ද මේ Learning Phase කියන්නේ (6:34)
- Chapter 45 - මොනවද මේ UTM Tracking කියන්නේ (10:41)
- Chapter 46 - Meta Pixel කියන්නේ මොකක්ද (4:44)
- Chapter 47 - Tag Manager වලට හැඳින්වීමක් (6:14)
- Chapter 48 - Tag Manager භාවිතයෙන් Meta Pixel implement කරමු (24:59)
- Chapter 49 - Meta Events Manager භාවිතයෙන් සරල user action එකක් track කරගන්නා ආකාරය (17:59)
- Chapter 50 - Tag Manager හා Pixel භාවිතයෙන් සරල user action එකක් track කරගන්නා ආකාරය (9:39)
- Chapter 51 - Browser Tracking හා Server Side Tracking අතර වෙනස මොකක්ද (7:40)
- Chapter 52 - Browser Tracking වල limitations වලට විසඳුම ලෙස ආව Meta Conversion API (7:34)
- Chapter 53 - Meta campaign results analyze කිරීමේදී ඔබ දැනගත යුතුම යෙදුම් කිහිපයක් (16:54)
- Chapter 54 - Run කරපු Campaign එකේ ප්රතිඵල analyze කරමු (19:55)
- Chapter 55 - Campaign එකෙන් උපරිම ප්රතිඵල ලබාගන්නේ කෙසේද (4:33)
- Chapter 56 - Brand Lift studies කියන්නේ මොකක්ද (6:03)
- Chapter 57 - වැදගත්ම කරුණ වෙන Optimisation අවශ්යතාවය හඳුනා ගැනීම (12:43)
- Chapter 58 - විවිධ Optimisation ක්රම 3 ක් (15:46)
- Chapter 59 - Performance marketing වලට වැදගත් performance 5 framework එක (7:47)
- Chapter 60 - Meta Ads Review Process කියන්නේ මොකක්ද (4:01)
- THE MOST AFFORDABLE ENTREPRENEURSHIP PROGRAM (4:12)
- Chapter 61 - Ad එක Reject වුවහොත් ඊළඟට ගත යුතු ක්රියාමාර්ග 2ක් (3:43)
- Chapter 62 - ඔබ දැනගත යුතුම Ads Policies 5ක් (15:38)
- Chapter 63 - අවධානයෙන් සිටිය යුතු Ad Account Quality එක (4:28)
- Chapter 64 - Course Summary (7:44)
- How to share the Certificate (4:48)




පාඨමාලාව පැවැත්වෙන ආකාරය
මෙය Pre recorded course එකකි. එනම් මෙය ඔබට තිබෙන ගැටලු සියල්ලටම පිළිතුරු ලැබෙන පරිදි දැනටමත් පටිගත කරන ලද අංග සම්පූර්ණ පාඨමාලාවකි. මෙය webinar එකක් හෝ zoom එකක් නොවන නිසා ඔබේ කාර්යබහුල වෙලාව කැපකර මෙයට සම්බන්ධ වීමට අවශ්ය නැත. අදාල මුදල ගෙවූ විට ඔබට මෙම පාඨමාලාවේ වීඩියෝ සියල්ලම ඔබ කැමති වෙලාවක නැවත නැවත වූවද නැරඹීමට හැක.






Student Testimonial
Our Bundle Packages


